طول پیامهام داره کم میشه و این ناراحتم میکنه مدت زمانی که با هم حرف میزدیم نسبت به اول کرونا کمتر شده حتی حس میکنم محبتهامون هم کمرنگ شده و در نهایت تبدیل شدیم به چندتا آدم بی حوصلهای که به زور مجبورشون کردن با هم معاشرت کنن این قضیه داره توی چندتا از روابطم دیده میشه که خیلی ناراحت کننده ست یک مشت نامه...
ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت: 20:00
ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت: 20:00
مدت زیادی است که دلم میخواهد این متن را بنویسم، حقیقتش چندباری هم نوشتم و پاک کردم. نه فقط الآن که در دو سه ماه گذشته بالای صدبار اینکار را کردم و پشیمان شدم و دوباره ادامه دادم. امروز ولی از صبح که از خواب بلند شدم، بدون آنکه خواب دیده باشم یا با کسی حرف زده باشم، یک دفعه تمام فکر و ذکرم این شد که باید حتما همین الآن، اینکار را انجام بدهم. آن هم این که من یک کانال تلگرامی زدم و بیشتر دوست دارم آنجا بنویسم. یک مشت نامه...
ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت: 20:00